Palautuminen osaksi arkea -verkkokurssi

Palautuminen osaksi arkea -verkkokurssi johdattaa sinut stressiarjesta kohti arjessa palautumista, voimavarojasi vahvistavien rentoutusten, meditaatioiden ja yin-joogan sekä valmennuksellisten kirjoitushetkien ja luovien harjoitusten avulla.

Kurssin kuvaus

Palautuminen osaksi arkea -verkkokurssi on sinulle, joka kaipaat arkeesi stressin vastavoimaksi palautumista.

Kurssilla pääset ottamaan pieniä, kevyitä askelia kohti arkea, jossa palautuminen on sinulle sopivasti läsnä. Pääset nauttimaan kehoa ja mieltä palauttavista 1-20min rentoutuksista, meditaatioista ja yin-joogasta, mutta myös löytämään omat tapasi palautua kuormituksesta. Mukana on valmennuksellisia kirjoitushetkiä ja luovia harjoituksia viikoittain vaihtuvan teeman ja kysymysten äärellä. Käytännön harjoitusten kautta, kurssi kuljettaa sinua hiljalleen kohti omanlaistasi arjen tasapainoa! Kohti arkea, jossa voit hyvin ja sinulla on voimavaroja nauttia arjesta.

Kurssi on 9 viikon kokonaisuus, sisältäen 8 harjoitusviikkoa ja yhden taukoviikon. Harjoitusviikoilla saat 4 uutta harjoitusta per viikko: rentoutus-, meditaatio-, yin-joogaharjoitus ja valmennuksellinen tehtävä. Kurssi on käytössäsi puoli vuotta kurssille kirjautumispäivästäsi, joten voit hyvin edetä myös hitaammassa tahdissa, jos siltä tuntuu. Harjoittelu tapahtuu omatoimisesti verkon kautta Campwire-verkkokurssialustalla. Saat kurssille oston jälkeen heti pääsyn.

Hinta 129e (sis. alv 24%).

Palautuminen osaksi arkea -verkkokurssi päivittyy ja siirtyy uudistuneelle Campwire X -verkkokurssialustalle. Tulossa uudelleen myyntiin marras-joulukuun vaihteessa.
Verkkokurssista kiinnostuneille julkaistaan kuun vaihteessa 2vk:n maksuton tutustumisversio. Tutustumiskurssi sisältää 2kk kestävän verkkokurssin ensimmäisen kahden viikon materiaalit käyttöösi maksutta. Ennakkoilmoittautumiset 2vk:n tutustumisjaksolle nyt käynnissä, mukaan pääset laittamalla meiliä otsikolla POA 2VK: info@palautumo.fi. Ennakkoilmoittautuneet saavat kurssin tutustumisversion käyttöönsä heti kun se lanseerataan.

Vapaudu stressistä lyhyiden konkreettisten harjoitusten avulla.

Sano heipat kuormittuneen epämukavalle ololle. Tilalle spontaaneja palautumisen hetkiä.

Koe rentoutusten, meditaatioiden ja yin-joogan tuoma rauha.

Oivalla ajatustesi voima palauttavan arjen mahdollistajana.

Astu kohti tasapainoisempaa arkea, kevyin pienin askelin.

Luo itsellesi arki, jossa voit aidosti paremmin.

Mukana lyhyitä n. 1-20min kestäviä palauttavia harjoituksia:

Rentoutus
Rentoutusharjoituksissa rauhoitetaan ja tasapainotetaan kehoa ja mieltä. Harjoituksissa lasketaan kierroksia aktivoimalla parasympaattista lepohermostoa, antaudutaan olemaan ja päästetään irti. Rentouteen sukelletaan mielen ja kehon yhteistyöllä. Keho pääsee lataamaan akkuja ja palautumaan kuormituksesta.
Meditaatio
Meditaatiossa harjoitellaan tietoista, analysoimatonta mieltä, mm. keskittämällä kaikki huomio yhteen valittuun kohteeseen. Reagoimaton tarkkaavaisuus on harjoituksen ydin. Harjoitus luo mieleen tilaa ja parantaa keskittymiskykyä. Syvämeditaatio on tila, johon voidaan lipua päästämällä huomion kohteesta lopulta irti; jäljelle jää täydellinen tyhjyys, hiljaisuus, tyyneys ja täyttymys.
Yin-jooga
Yin-joogassa sidekudokset, nivelet ja luut saavat harjoitusta asanoiden kautta, joissa ollaan n. 2-5 min. Harjoituksessa antaudutaan olemaan ja päästetään irti suorittamisesta. Jokaisen keho on erilainen, joten kohdealueen löytämiseksi annetaan eri asana-vaihtoehtoja. Yinissä ei ole merkitystä miltä asento näyttää, olennaista on että asana on omalle keholle sopiva, turvallinen ja että se tuntuu kohdealueella. Yin-joogaharjoitus tuo kehoon ja mieleen harmoniaa, parantaa kehon nestekiertoa ja lisää liikkuvuutta. Verkkokurssilla keskitytään viikoittain aina yhteen tai pariin asanaan. Harjoitukset tehdään matolta ilman välineitä.
Previous
Next

Harjoituksia verkkokurssilta:

Kenelle kurssi sopii?

Tällä kurssilla:

Tämä omatoiminen kurssi sisältää:

Tekijän terveiset

Ihana, kamala stressi. Jatkuvan tekemisen ja suorittamisen mielentila voi herkästi ajaa meidät stressin oravanpyörään. Tilaan, jossa käy ylikierroksilla ja olo tuntuu kuormittuneelta. Stressi on hyvä tekemisen moottori, mutta jos se on liikaa läsnä, alkaa se kuluttaa meitä loppuun. Stressin pitkittyessä keho voi alkaa oireilla tavalla tai toisella. Kuljin itse pitkään stressinväritteistä polkua ja se johti lopulta uupumukseen. Nyt haluan varmistaa, ettet sinä joudu kokemaan samaa pitkittyneen kuormittuneisuuden pohjaa. Jos olet jo liiallisen stressin kuopassa, haluan nostaa sinut ylös. Janoan koko sydämestäni tarjota sinulle sen, mitä rentoutukset, meditaatiot ja yin-jooga ovat itselleni antaneet – kehoa ja mieltä ravitsevia palautumisen hetkiä, hyvää oloa ja mielenrauhaa. Tähän hetkeen pysähtyminen ja olemiseen antautuminen antaa paljon, kun sen vain maltamme tehdä. Kaiken sen epämiellyttävän kuormittuneisuuden ja kärsimyksen takana vallitsee kevyt olo, tyyneys ja rauha. Vaikka tuo tuntuisi nyt kaukaiselta ajatukselta, lupaan, nuo löytyvät kaiken sen kuormituksen sumun alta. Hiljalleen, kun lähdemme purkamaan tilannetta askel askeleelta.

Olen HLF® rentoutus- ja meditaatio-ohjaaja, HLF® Mental Coach, joogaopettaja (180t) ja tradenomiTämä verkkokurssi on koulutusteni ja kokemusteni pohjalta rakennettu matka kohti arjessa palautumista. Kurssin palauttavat harjoitukset koostuvat rentoutuksista, meditaatioista ja yin-joogasta. Ne ovat kestoltaan lyhyitä, joten niitä on helppo ottaa arkeen mukaan. Kurssilla hyödynnetään mentaalivalmennus-tekniikoita muutoksen tukena. Valmennukselliset harjoitukset herättelevät ajattelemaan ja valjastavat mielesi potentiaalia muutoksen aikaansaajana. Muutos lähtee omasta mielestä ja konkretisoituu arjen käytännön valinnoista. Pienistä, kevyistä askelista, joita lähdemme kurssilla ottamaan.

Hyvinvointisi edistäminen on tärkein tehtäväni. Lämpimästi tervetuloa kulkemaan kanssani kohti arkea, jossa palautuminen on sinulle sopivasti läsnä!

poa_p